Întrebări frecvente

1. Cum pot plasa o comandă pe site? Cum pot confirma o comandă? Cum pot anula o comandă plasată?


Pe pagina produsul dorit, completează pe rând opțiunile de personalizare  (finisaj, lungime, culoare, tip gravura, ambalaj, mențiuni) pentru a crea bijuteria dorită, plasează comanda din coșul tău de cumpărături, completează datele de livrare și plată dorite iar noi vom prelua informațiile mai departe.

Unele optiuni sunt *obligatorii, de exemplu finisajul bijuteriei sau datele despre gravură. Prin completarea corectă a datelor de personalizare vei beneficia de un produs exact așa cum ți-l dorești!

Ulterior te vom contacta telefonic pentru o confirmare finală, livrare precum și alte modificări dacă este cazul.

O comandă plasată poate fi anulată in maxim 12hr de la plasarea sa (pentru a putea respecta termenul de livrare) sau în momentul când te vom contacta pentru confirmarea finală. După ce  personalizarea a fost realizata (gravură, brățări impletite, modificare bijuterii, gravura cutiute cadou) comenzile realizate la cererea clientului nu mai pot fi anulate si vor trebui receptionate. 

2. Ce metode de plată sunt acceptate?

  • Plata prin ramburs la livrare - Vei achita contravaloarea în numerar la primirea comenzii la adresa dorită.
  • Plată online cu cardul prin Netopia MobilPay - Plătești in siguranta cu cardul online și vei primi pachetul acasă fară alte costuri, sau il poti trimite direct la orice adresă din țară în 2 zile* lucrătoare.
  • Plata online sau bancar in cont IBAN - Achita contravaloarea comenzii tale prin transfer bancar si vei primi pachetul la adresa dorită prin curier rapid si fară alte costuri.



3. Cum pot afla informații despre o comanda în curs de livrare?

Te așteptăm cu un mesaj pe office@gravogifts.ro sau folosind datele de Contact pentru a-ți furniza în timp util informatii despre livrarea in curs. Vei sti in orice moment unde se afla coletul tău în curs de livrare.

Detalii generale livrare: Despre Livrare


4. Cum folosesc formularul de personalizare? Ce este o comandă personalizată?

Pentru a beneficia de o bijuterie sau cadou personalizat exact asa cum ți-l dorești, parcurge cu atenție câmpurile de personalizare de pe pagina produsului, pentru a alege finisajul bijuteriei, tipul de gravura, culoare, lungime, accesorii, mentiuni personalizare, ambalaje cadou , etc. Asigura-te ca informatiile sunt corecte verificandu-le. 

Astfel vom avea grijă ca bijuteria dorită să fie conform specificațiilor tale, la lungimea corecta și lucrată conform cu persoana care urmeaza să se bucure de o bijuterie handmade autentică.

*Ne poți adăuga notițe suplimentare pe formular dacă exista mențiuni speciale

5. Cât durează realizarea și predarea pentru livrare a unei comenzi personalizate/gravate?

- Maxim 24 ore*

*cu excepții ocazionale in perioadele de vârf de sezon. 

6. Tipul de personalizare pe care o doresc nu se afla pe site, sau nu am opțiunea dorită de personalizare, cum pot comanda?


Îți recomandăm să ne contactezi pentru a prelua comanda cu un operator care te va îndruma cu pașii necesari. 

7. Cum pot returna o comanda? Ce produse sunt eligibile pentru retur?

Condițiile de retur sau schimb de produse personalizate sunt disponibile aici : Politică retur


8. Cum pot beneficia de Garantia de utilizare conforma?

Poți beneficia de garanția de 6 luni oferită la produsele din metale prețioase pentru corectitudinea personalizarii, a materialului folosit (marca de titlu si responsabilitate) si a dimensiunilor dorite dacă Garanția de utilizare conforma va fi respectată pe parcurs, împreună cu factura fiscală primită.

Astfel, daca comanda receptionata va avea greseli sau inconsistențe față de datele de personalizare primite , vă rugăm să ne contactați pentru a re-trimite un produs conform refăcut. 

Bijuteriile din argint sunt însoțite de certificat de calitate conform cu tipul metalului prețios component. (Argint .925 / Argint .925 placat Aur 18-24k)

!! Produsele din argint si alte metale prețioase vor fi intreținute si folosite corespunzător pentru a beneficia de o utilizare corecta. Bijuteriile din argint vor fi curățate periodic cu o laveta pentru argint și în anumite situații cu soluții speciale de argint pentru ca materialul să își păstreze calitatea și aspectul inițial. Garanția produselor este disponibilă doar în cazul utilizării corecte a bijuteriilor si a elementor din metale prețioase.

9. Cum pot beneficia de discounturi la comenzi?

  • Poți folosi codul de reducere de -10% la toată comanda din cos, aflat pe spatele unui certificat de calitate GravoGifts de la o comandă anterioară sub formă de cod QR, ce poate fi scanat pentru a afla codul special.
  • Poti genera propriul tău cod de reduceri, completând formularul de vizitator de pe pagina principală pentru a genera un cod de -10% 
  • Poți beneficia de livrare gratis (-16 lei)  dacă valoarea comenzii tale fară transport depășeste 250lei.
  • Toate seturile de 2 sau mai multe bijuterii gravate cu aceleasi date vor beneficia de reduceri la serviciul de personalizare ales. 


10. Ce alte beneficii am ca client?

  • Cont de client propriu pe site cu access istoricul comenzilor anterioare ; esti la curent cu toate ofertele si noutatile GravoGifts. Cu contul de client poti precompleta automat datele de livrare la urmatoarele tale comenzi si iti poti seta alertele pe Facebook messenger.
  • Fidelizare continua cu reduceri la toate produsele folosind codurile de discount primite la comanda anterioară, pentru comenzile viitoare. Codurile pot fi oferite si ca vouchere cadou celor dragi. 
  • Newsletter cu noi produse, anunturi si campanii cu cele mai frumoase bijuterii personalizate.
  • Consiliere în crearea unui cadou complet personalizat.