Întrebări frecvente

1. Cum pot plasa , confirma sau  anula o comandă plasată?

  • Pe pagina produsul dorit, completează pe rând opțiunile de personalizare  (lungime, culoare, tip personalizare, ambalaj, mențiuni, etc) pentru a crea bijuteria dorită, plasează comanda din coșul tău de cumpărături, completează datele de livrare și plată dorite iar noi vom prelua informațiile mai departe pentru procesare.
  • Unele optiuni sunt *obligatorii, de exemplu lungimile sau  datele de personalizare. Prin completarea corectă a datelor vei beneficia de un produs exact așa cum ți-l dorești!
  • Ulterior plasării te vom contacta telefonic pentru o confirmare finală, precum și orice alte aspecte despre comanda ta. 

  • O comandă plasată poate fi anulată in cel mult 12 ore de la plasare, prin contactarea magazinului sau în momentul când veti fi contactat pentru o confirmare finală. Ulterior confirmarii telefonice sau în scris a unei comenzi, modificarile sau anularea nu mai sunt posibile, urmand ca orice neconformitati sa fie acoperite de garantia oferita asupra manoperei produsului comandat. 

2. Ce metode de plată sunt acceptate?

 

  • Plata prin ramburs la livrare - Vei achita contravaloarea în numerar la primirea comenzii la adresa dorită.
  • Plată online cu cardul prin Netopia MobilPay - Plătești in siguranta - 3D Secure cu cardul online și vei primi pachetul acasă fară alte costuri, sau il poti trimite la orice adresă din țară.
  • Plata prin transfer bancar - Achita contravaloarea comenzii tale prin transfer bancar si vei primi pachetul la adresa dorită prin curier rapid si fară alte costuri, dupa confirmarea transferului. 



3. Cum pot afla informații despre o comanda în curs de livrare?

  • Cand comanda a fost pregatita pentru livrare, clientul este informat in timp util despre plasarea sa la curier prin email,sms si poate urmari livrarea acesteia oriunde in tara prin introducerea codului AWB , suplimentar ne poti contacta pentru a-ți furniza în timp util informatii despre livrarea in curs. Vei sti in orice moment unde se afla coletul tău în curs de livrare.



4. Cum folosesc formularul de personalizare? Ce este o comandă personalizată?

  • Pentru a beneficia de o bijuterie sau produs personalizate cu datele tale, exact asa cum îl dorești, parcurge cu atenție câmpurile de personalizare de pe pagina produsului, pentru a completa detaliile bijuteriei personalizate. Asigura-te ca informatiile sunt corecte inainte de a plasa comanda finala. 

    Despre Formularul de personalizare

*Puteti adăuga notițe suplimentare pe pagina produsului si la cosul de cumparaturi despre produsul comandat sau despre toata comanda plasata. 

5. Cât durează realizarea și predarea unei comenzi pentru livrare?

  • Între 1-2 zile lucrătoare
    *Cu exceptia perioadelor de sezon de varf (Sarbatorile de iarna, sf. Valentine, 1-8 martie, Black Friday, etc)

*In perioade aglomerate cand volumul de comenzi este ridicat, timpii de procesare si livrare pot varia intre 2-6 zile lucratoare din momentul plasarii unei comenzi pana la livrarea finala. 

  • Taxa de Realizare express poate fi folosita pentru a urgenta realizarea comenzii (in limita stocului disponibil) in cazul in care aveti nevoie sa o primiti la adresa dvs. in cel mai scurt timp posibil. In cazul acesta comanda este prioritizata sa fie realizata in cel mult 6-12 ore  si marcata ca urgenta. *Optiunea este disponibila la finalizarea unei comenzi ca optiune de livrare. 

6. Tipul de personalizare pe care il doresc nu se afla pe site sau nu am opțiunea dorită de personalizare, cum pot comanda?


Îți recomandăm să ne contactezi pentru a prelua comanda cu un operator care te va îndruma cu pașii necesari. Datorita complexitatii creatiei si personalizarii bijuteriilor handmade, sunt cazuri cand va putem ajuta cu alegerea modului dorit si atunci cand optiunile de personalizare dorite nu sunt disponibile pe pagina de produs. 

7. Cum pot returna o comanda? Ce produse sunt eligibile pentru retur?

Condițiile de retur sau schimb de produse personalizate si ne-personalizate sunt disponibile aici : Politică retur


8. Cum pot beneficia de Garantia de utilizare conforma?

Poți beneficia de garanția de 1 an oferită la produsele din metale prețioase pentru manopera realizata (atat handmade cat si personalizare) si a caracteristicilor bijuteriei dacă Garanția de utilizare conforma va fi respectată pe parcurs, împreună cu factura fiscală primită.

 

Astfel, daca comanda receptionata va avea greseli sau inconsistențe față de datele de personalizare dorite , vă rugăm să ne contactați pentru a remedia situatia dvs prin refacerea comenzii sau a modificarilor necesare la produsul receptionat. 

Bijuteriile din argint sunt însoțite de certificat de calitate conform cu tipul metalului prețios component. (Argint .925 / Argint .925 placat Aur 18-24k)

!! Produsele din argint si alte metale prețioase vor fi intreținute si folosite corespunzător pentru a beneficia de o utilizare corecta. Bijuteriile din argint vor fi curățate periodic cu laveta de argint inclusa la comenzi și în anumite situații cu soluții speciale de argint pentru ca materialul să își păstreze calitatea și aspectul inițial. Garanția produselor este disponibilă doar în cazul utilizării corecte a bijuteriilor si a elementor din metale prețioase.

9. Cum pot beneficia de reduceri de preț la comenzi?

  • Poți folosi coduri de reducere aflate pe certificatele de calitate GravoGifts de la o comandă anterioară sub formă de cod % ce poate fi folosit la plasarea unei comenzi viitoare. 
  • Daca te abonezi cu email la oferte si anunturi GravoGifts vei primi coduri de reduceri pentru produsele pe care le ai deja in cosul de cumparaturi ; cand anuntam noi modele de bijuterii, campanii promotionale sau de fidelizare!

  • Prin coduri de discount aflate in perioade de promotii - Afisate in partea cea mai de sus a paginilord, in zona de anunturi speciale.
  • Poți beneficia de livrare gratuita  dacă valoarea comenzii tale fară transport depășeste 250 lei.
  • Bijuteriile gravate cu fotografii fata/verso beneficiaza de 10% reducere. 


10. Ce alte beneficii am ca client?

✔ Fidelizare 
continua cu reduceri la toate produsele folosind codurile de discount primite la comanda anterioară, pentru comenzile viitoare. Codurile pot fi oferite si ca vouchere cadou celor dragi. 

✔ Cont de client propriu pe site cu access istoricul comenzilor anterioare ; esti la curent cu toate ofertele si noutatile GravoGifts. Cu contul de client poti precompleta automat datele de livrare la urmatoarele tale comenzi si iti poti seta alertele pe Facebook messenger.

 Newsletter cu noi produse, anunturi si campanii cu cele mai frumoase bijuterii personalizate.

✔ Consiliere în crearea unui cadou complet personalizat potrivit pentru situatia si ocazia ta.